Szállítás Magyarországon
Szállítási feltételek Magyarország területén!
A Valenti.hu webáruházában a minimális rendelési összeg 5.000 Ft
1. Fizetés mód:
- Utánvétel.
Az utánvételes fizetési mód készpénzkezelési költséget jelent nem szállítási költség ennek díjja
25.000 Ft-ig 500 Ft
50.000 Ft-ig 850 Ft
100.000 Ft-ig 1.500 Ft
150.000 Ft-ig 2.400 Ft
250.000 Ft-ig 3.200 Ft
300.000 Ft-ig 3.800 Ft
400.000 Ft-ig 5.100 Ft
500.000 Ft-ig 6.350 Ft
Fizetés kizárólag készpénzzel a futárnak, a csomag átvételekor (Szállító: GLS Hungary)
- Készpénzel vagy bankkártyával személyes átvételel üzletünkben: 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 4. Laudate Kegytárgy-és Könyvesboltban Valenti.hu átvételi pontként.
Szállítási költségek súlyok sávja alapján:
0-2 kg 1.950 Ft
2-5 kg 2.400 Ft
5-10 kg 2.600 Ft
10-15 kg 2.800 Ft
15-20 kg 3.000 Ft
20-25 kg 3.150 Ft
25-30 kg 3.600 Ft
30-40 kg 5.000 Ft
Telefonos értesítés +100 Ft
GLS Csomagpontba vagy GLS automatába való kézbesítés
0-20 kg: 1.500 Ft
20-40 kg: 2.300 Ft
Utánvétel költsége: Beszedés értékének 1%
4. További információk a szállításról:
Küldeményeinket GLS csomagküldő szolgálattal küldjük ki.
A GLS Hungary-val feladott csomagokról a legfontosabb információk:
A csomagokért 13.30-16.00 óra között jön a futár minden munkanap. Amennyiben sikerült az Ön csomagját is feladni kap egy e-mail értesítést a csomag adatairól.
Csomagszolgáltatások:
E-mail értesítés: Minden esetben, ha nem találja lehet hogy levelező rendszere spamba tette értesítésünket ennek beállítása az címzett feladata.
SMS értesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot. Külföldi megrendelésnél sms szolgáltatás nincs
Előreértesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot akkor a kézbesítés reggelén kap egy sms-t ismét ami tartalmazza a küldemény várható érkezését 3 órás tartományban továbbá a futár telefonszáma.
Csomag átvételét követően 3 munkanapon belül van lehetőségünk jelezni a GLS felé ha csmag tartalma megsérült. Amennyiben a kárbejelentés olyan késő adják le hogy 3 munkanapon belül nem tudjuk munkaidőben mi is jelezni, a káresemény miatti reklamációt tárgytalannak tekintjük.
A csomag állapotát mobilon is követheti:
https://gls-group.eu/HU/hu/kezbesitesi-lehetosegek
Csomaginformáció mindig kéznél! Az alkalmazás iPhone, Androidos és Windows telefonokra is elérhető, mindhárom áruházból ingyenesen letölthető. Rendelje meg, vagy adja fel csomagjait a GLS-en keresztül, nemcsak csomagforgalmát tudja ezzel az okos alkalmazással intézni, hanem a GLS ezért még meg is ajándékozza Önt.
Az alábbi szolgáltatások elérhetőek a GLS Mobile alkalmazáson keresztül:
- Csomagszámok regisztrálása (akár a vonalkód leolvasásával)
- GLS CsomagPont, GLSAutomata kereső funkció
- FlexDeliveryService csomagokhoz más kézbesítési opciók megadása
- Szállítási díjkalkulátor
- Ajándékáruház
- Csomag nyomon követés
Attól függően milyen okostelefonja van, válasszon az áruházak közül, hogy Ön is letöltse magának a GLS Mobile-t!
GLS ügyfélszolgálat: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*
Kárügy
Tel.: (+36 29) 88 66 50
E-mail: qualitygroup@gls-hungary.com