Szállítás Magyarországon

Szállítási feltételek Magyarország területén!

 

A Valenti.hu webáruházában a minimális rendelési összeg 3.500 Ft

 

1. Fizetés mód:

  • Utánvétel: 350 Ft -os plussz költséget jelent. Fizetés készpénzzel a futárnak, a csomag átvételekor (Szállító: GLS Hungary)

 

  • Utánvétel: 350 Ft -os plussz költséget jelent. Fizetés Bankkártyával a GLS futárnak, a csomag átvételekor (Szállító: GLS Hungary)

 

  • Átutalás, sárga postai csekk: ezt a fizetési módot kizárólag egyházközségeknek és viszonteladó partnereink tartjuk fennt akik legalább 20 alkalommal rendeltek, vagy régebben a fizetési határidőt pontosan betartották. A fizetési mód utánvételésre való váltásának jogát fenntartjuk előzetes egyeztetés nélkül is. Minden csomag a feladásakor értesítést küldünk a csomag adatairól, ha utánvételes lesz a csomag arról értesül a címzett.

 

  • Készpénzel vagy bankkártyával személyes átvételel üzletünkben: 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 4.  Laudate Kegytárgy-és Könyvesboltban Valenti.hu átvételi pontként.

 

2. Szállítási költség:

  • Utánvételel: Ft GLS-el: 1.350 Ft
  • Személyes átvétel: Nyíregyházi üzletünkben való átvétel esetén nincs szállítási költség. Ha véletlenül úgy rendelt hogy postai utánvételt jelölt meg de postázás előtt még jelzi hogy inkább személyesen veszi át, a szállítási költséget ebben az esetben sem számoljuk fel.

 

3. Különleges akcióink ingyenes szállításra:

  • 20.000 Ft feletti termék számlázása esetén nem számolunk fel szállítási költséget. Amennyiben a megrendelés értéke meghaladja a 20.000 Ft-ot de de több termék nincs készleten, erről értesítjük a Megrendelőt, felajánlva a lehetőséget hogy helyette más terméket válasszon, ha nem kér más terméket és így a rendelés értéke 20.000 ft alá csökken akkor az akció, ingyenes szállítási költség nem érvényes, csak a ha a tényleges számlázási összeg, szállítási költség nélkül meghaladja a 20.000 Ft-ot. Az ostyák tekintetében erre külön akciós ajánlatunk van.

 

4. További információk a szállításról:

 

Küldeményeink jelentős részét a GLS csomagküldő szolgálattal küldjük ki 2016.04.01-től

A GLS Hungary-val feladott csomagokról a legfontosabb információk:

A csomagokért 13.30-16.00 óra között jön a futár minden munkanap. Amennyiben sikerült az Ön csomagját is feladni kap egy e-mail értesítést a csomag adatairól.

Csomagszolgáltatások:

E-mail értesítés: Minden esetben, ha nem találja lehet hogy levelező rendszere spamba tette értesítésünket ennek beállítása az címzett feladata.

SMS értesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot. Külföldi megrendelésnél sms szolgáltatás nincs

Előreértesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot akkor a kézbesítés reggelén kap egy sms-t ismét ami tartalmazza a küldemény várható érkezését 3 órás tartományban továbbá a futár telefonszáma.

 

 

A csomag állapotát mobilon is követheti:

https://gls-group.eu/HU/hu/kezbesitesi-lehetosegek

 

Csomaginformáció mindig kéznél! Az alkalmazás iPhone, Androidos és Windows telefonokra is elérhető, mindhárom áruházból ingyenesen letölthető. Rendelje meg, vagy adja fel csomagjait a GLS-en keresztül, nemcsak csomagforgalmát tudja ezzel az okos alkalmazással intézni, hanem a GLS ezért még meg is ajándékozza Önt.

Az alábbi szolgáltatások elérhetőek a GLS Mobile alkalmazáson keresztül:

  • Csomagszámok regisztrálása (akár a vonalkód leolvasásával)
  • GLS CsomagPont, GLSAutomata kereső funkció
  • FlexDeliveryService csomagokhoz más kézbesítési opciók megadása
  • Szállítási díjkalkulátor
  • Ajándékáruház
  • Csomag nyomon követés

Attól függően milyen okostelefonja van, válasszon az áruházak közül, hogy Ön is letöltse magának a GLS Mobile-t!

Apple App Store

Google Play Store

Windows Store

GLS ügyfélszolgálat: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el

Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*

Kárügy
Tel.: (+36 29) 88 66 50
E-mail: qualitygroup@gls-hungary.com