Szállítás Magyarországon
Szállítási feltételek Magyarország területén!
A Valenti.hu webáruházában a minimális rendelési összeg 3.500 Ft
1. Fizetés mód:
- Utánvétel: 350 Ft -os plussz költséget jelent. Fizetés készpénzzel a futárnak, a csomag átvételekor (Szállító: GLS Hungary)
- Utánvétel: 350 Ft -os plussz költséget jelent. Fizetés Bankkártyával a GLS futárnak, a csomag átvételekor (Szállító: GLS Hungary)
- Átutalás, sárga postai csekk: ezt a fizetési módot kizárólag egyházközségeknek és viszonteladó partnereink tartjuk fennt akik legalább 20 alkalommal rendeltek, vagy régebben a fizetési határidőt pontosan betartották. A fizetési mód utánvételésre való váltásának jogát fenntartjuk előzetes egyeztetés nélkül is. Minden csomag a feladásakor értesítést küldünk a csomag adatairól, ha utánvételes lesz a csomag arról értesül a címzett.
- Készpénzel vagy bankkártyával személyes átvételel üzletünkben: 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 4. Laudate Kegytárgy-és Könyvesboltban Valenti.hu átvételi pontként.
2. Szállítási költség:
- Utánvételel: Ft GLS-el: 1.350 Ft
- Személyes átvétel: Nyíregyházi üzletünkben való átvétel esetén nincs szállítási költség. Ha véletlenül úgy rendelt hogy postai utánvételt jelölt meg de postázás előtt még jelzi hogy inkább személyesen veszi át, a szállítási költséget ebben az esetben sem számoljuk fel.
3. Különleges akcióink ingyenes szállításra:
- 20.000 Ft feletti termék számlázása esetén nem számolunk fel szállítási költséget. Amennyiben a megrendelés értéke meghaladja a 20.000 Ft-ot de de több termék nincs készleten, erről értesítjük a Megrendelőt, felajánlva a lehetőséget hogy helyette más terméket válasszon, ha nem kér más terméket és így a rendelés értéke 20.000 ft alá csökken akkor az akció, ingyenes szállítási költség nem érvényes, csak a ha a tényleges számlázási összeg, szállítási költség nélkül meghaladja a 20.000 Ft-ot. Az ostyák tekintetében erre külön akciós ajánlatunk van.
4. További információk a szállításról:
Küldeményeink jelentős részét a GLS csomagküldő szolgálattal küldjük ki 2016.04.01-től
A GLS Hungary-val feladott csomagokról a legfontosabb információk:
A csomagokért 13.30-16.00 óra között jön a futár minden munkanap. Amennyiben sikerült az Ön csomagját is feladni kap egy e-mail értesítést a csomag adatairól.
Csomagszolgáltatások:
E-mail értesítés: Minden esetben, ha nem találja lehet hogy levelező rendszere spamba tette értesítésünket ennek beállítása az címzett feladata.
SMS értesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot. Külföldi megrendelésnél sms szolgáltatás nincs
Előreértesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot akkor a kézbesítés reggelén kap egy sms-t ismét ami tartalmazza a küldemény várható érkezését 3 órás tartományban továbbá a futár telefonszáma.
A csomag állapotát mobilon is követheti:
https://gls-group.eu/HU/hu/kezbesitesi-lehetosegek
Csomaginformáció mindig kéznél! Az alkalmazás iPhone, Androidos és Windows telefonokra is elérhető, mindhárom áruházból ingyenesen letölthető. Rendelje meg, vagy adja fel csomagjait a GLS-en keresztül, nemcsak csomagforgalmát tudja ezzel az okos alkalmazással intézni, hanem a GLS ezért még meg is ajándékozza Önt.
Az alábbi szolgáltatások elérhetőek a GLS Mobile alkalmazáson keresztül:
- Csomagszámok regisztrálása (akár a vonalkód leolvasásával)
- GLS CsomagPont, GLSAutomata kereső funkció
- FlexDeliveryService csomagokhoz más kézbesítési opciók megadása
- Szállítási díjkalkulátor
- Ajándékáruház
- Csomag nyomon követés
Attól függően milyen okostelefonja van, válasszon az áruházak közül, hogy Ön is letöltse magának a GLS Mobile-t!
GLS ügyfélszolgálat: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*
Kárügy
Tel.: (+36 29) 88 66 50
E-mail: qualitygroup@gls-hungary.com